Vevői minőségbiztosítási mérnöknek munkalehetőség felsőfokú végzettséggel Ózdon

Neutrik Hungary Kft.
Ózd
2024. 06. 11.


A NEUTRIK Hungary Kft. a NEUTRIK GROUP tagja, amely innovatív elektromos és elektronikus csatlakozó termékeket és rendszereket fejleszt, tervez, gyárt és forgalmaz világszerte a NEUTRIK, REAN és CONTRIK márkanevek alatt, továbbá globális vezető szerepet tölt be az audio-, video-, táp- és adatcsatlakozók, a digitális hálózati komponensek, valamint az áramelosztó és potenciálkiegyenlítő rendszerek területén.

Vállalatunk barnamezős beruházás eredményeképpen alakult meg Ózdon, egy igen rövid 1 éves periódus alatt, ahol 2022. júliusában már megkezdődött az első termelési sorok elindításával, sikeres 2023-as évet követően további növekedés előtt állunk (újabb gyártósorok és termékek érkeznek Magyarországra).

Olyan kollégát keresünk elsősorban, aki amellett, hogy rendelkezik minőségbiztosítási területen szerzett mérnöki tapasztalattal, nyitott az új kihívásokra és szeretne részese lenni egy nagyon jó hangulatú hazai és munkakörénél fogva egy nemzetközi csapatnak is! Mindezekhez fontos az angol nyelv kommunikációs szintű ismerete!

Feladatok

  • Az összes vonatkozó minőségi előírásnak való megfelelés biztosítása (ISO9001; 8.7. fejezet)
  • Nem megfelelő kimenetek kezelése és ellenőrzése, ügyfélpanaszok kezelése.
  • A vevői reklamációk feldolgozásának felügyelete és koordinálása, adatgyűjtések elvégzése
  • Problémamegoldó értekezletek vezetése (munkacsoport multidiszciplináris csapatokkal) a 8D módszertanon keresztül (Ishikawa, 5WHY, Problémamegoldó lap, Is-Is not)
  • A problémamegoldás mérföldköveinek azonosítása és dokumentálása
  • A problémamegoldáshoz tartozó határidők betartása, felügyelete, adott esetben eszkalálás
  • SAP-ban történő adminisztráció
  • Folyamatos jelentéskészítés (időközi és végleges 8D riport), kapcsolattartás a vevő képviselőjével
  • Felügyeli a meghatározott intézkedések ütemterv szerinti bevezetését, adott esetben eszkalálás
  • Ellenőrzi a bevezetett intézkedések hatékonyságát, adott esetben eszkalálás
  • A Vevői reklamációhoz tartozó belső és külső KPI-ok nyomon követése, adott esetben akcióterv kidolgozása, bevezetése
  • Válogatás, elkülönítés, illetve bármilyen más azonnali intézkedés koordinálása minden érdekelt félnél
  • Vevői követelmények ismerete, illetve feldolgozása vállalaton belül, változás esetén a szervezeten belüli tájékoztatás biztosítása
  • Vevői látogatások/auditok előkészítése/végrehajtása/nyomon követése

Elvárások

  • Felsőfokú műszaki végzettség
  • Minőségbiztosítási területen, hasonló munkakörben eltöltött legalább 3 éves tapasztalat
  • Írásban és beszédben angol nyelv erős kommunikációs szintű ismerete
  • Kiváló probléma megoldó képesség, problémamegoldó eszközök ismerete
  • Jó kommunikációs képesség
  • SAP rendszer ismeret
  • MS Office felhasználói szintű ismeret
  • Minőségorientált szemléletmód, precizitás

Előnyök

  • Autóipari tapasztalat
  • LEAN ismeretek és alkalmazásukban szerzett tapasztalat
  • Belső vagy külső auditori végzettség (ISO 9001; IATF16949) és tapasztalat

Amit kínálunk

  • Stabil nemzetközi háttér
  • Biztos kereseti lehetőség, béren kívüli juttatások
  • Szakmai fejlődési lehetőség multinacionális munkakörnyezetben
  • Felelősség, kihívást jelentő feladatok
  • Fiatal, dinamikus csapat, motiváló munkahelyi légkör
  • Egészségtudatos vállalati környezet
  • Vállalati mobiltelefon, laptop
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Főiskola
  • Egyetem

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!



Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés