-
STARTEger, MINARET HOTEL Kft.
Főbb feladataid közé tartoznak majd: A recepciós feladatok ellenőrzése, A hotel napi operációs működésének koordinálása, Foglalások kezelése e-mailben, telefonon és különböző online platformokon, Számlázás és adminisztratív teendők elvégzése, Árak és elérhetőségek kezelése a foglalási...
Egyéb2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőAngolÁltalánosBeosztottSTARTSiklós, PUBLICITY-AIM Kft.
Pénzügyi adminisztráció: számlák kezelése, nyilvántartások vezetése (beleértve Google és Meta hirdetések számláit is). Pénzügyi partnerekkel való kapcsolattartás, könyvelés előkészítése. Szerződések kezelése, nyomon követése, partnerekkel való egyeztetés. HR-feladatok ügyintézése: belépés,...
Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatTechnikumFőiskolaAngolÁltalánosBeosztott