Irodai asszisztens pozícióban munkalehetőség Szegeden

WEBMOTION Kft.
Szeged
2022. 01. 24.


Elmondható rád, hogy precíz vagy, gyorsan dolgozol és kiigazodsz a pénzügyi feladatok között?

Nem jelent problémát egy számlát hibátlanul kiállítani, vagy szerződéseket előkészíteni?

Szívesen gondoskodsz egy iroda mindennapi zökkenőmentes működéséről?

Ha a fenti kérdésekre igennel válaszoltál, ez az állás neked szól és olvasd tovább a kiírást. 

Kik vagyunk mi?

A Webmotion csapata egy e-kereskedelemre szakosodott digitális ügynökség.  Csapatunkat fiatal, lelkes és kreatív online marketing szakemberek és tapasztalt fejlesztők alkotják, akik imádják a munkájukat és folyamatosan fejlesztik magukat immáron több, mint 10 éve. Hiszünk abban, hogy minden sikeres üzlet mögött – az emberek mellett – egy jól felépített rendszer található. E-kereskedelemmel és online marketinggel kelünk és fekszünk, ezeket esszük, isszuk, lélegezzük minden egyes nap.

Feladatok

Milyen feladataid lesznek:

  • Elsősorban pénzügyi feladatok ellátása
  • Számlázás
  • Szerződések készítése, kezelése
  • Könyvelési anyagok előkészítése a könyvelőnek
  • Az irodai működéshez szükséges adminisztrációs feladatok
  • Munkatársak bérszámfejtéséhez az anyagok összekészítése
  • Havi pénzügyi összesítők elkészítése
  • Bejövő hívások, e-mailek, posta kezelése
  • Ügyvezető munkájának támogatása

Elvárások

Te vagy az emberünk, ha az alábbiakat olvasva magadra ismersz:

  • Legalább 2 év tapasztalatom van  hasonló cégnél, vagy hasonló munkakörben
  • Rendelkezem pénzügyi/számviteli alapismeretekkel
  • Van legalább középfokú végzettségem
  • MS Office szoftvercsomagot magabiztosan kezelem
  • Gyakorlatias, precíz és jó szervező vagyok

Előnyök

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Jogi, gazdasági vagy HR szakirányú végzettség vagy tapasztalat
  • Webáruházak üzemeltetésében szerzett tapasztalat
  • Marketing ismeretek

Amit kínálunk

Mit nyújtunk mi?

  • Home office lehetőség
  • Fejlett infrastrukturális háttér
  • 4 órás alkalmazotti munkaviszony
  • Rugalmas, de tervezhető munkafolyamatok
  • Nyitott és támogató szervezeti kultúra
  • Fiatal és kellemes csapat

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!