Irodai asszisztens állás Mátészalkán


Vállalkozásunk, az Projekt Doktor Iroda Kft.  2010.07.05-én alakult, fő tevékenységünk M. n. s. egyéb oktatás célunk, hogy a pályázatok és azok megvalósítása során támogatást nyújtson ügyfeleinek. A szervezet tevékenységei köre az évek során bővült, így ma már számos területen jelen vagyunk.

Főbb tevékenységeink: pályázati tanácsadás, pályázatírás, és pályázatkezelés, projektmenedzsment.Irodai asszisztens munkatársat keresünk mátészalkai irodánkba 8 órában 9 hónap határozott időre, ami újabb projektmunkák esetén meghosszabbításra kerülhet.

Fényképes önéletrajzokkal, bérigény megjelölésével pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Feladatok

  • iktatás, kimutatások készítése nyilvántartásokból
  • dokumentációk ellenőrzése
  • adminisztráció, adatrögzítés posta
  • kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel

Elvárások

  • OKJ-s végzettséggel rendelkező (adminisztratív, irodai titkári, pénzügy- számviteli, stb.)
  • 25 év alatti
  • Excel és Word ismerete gyakorlatban
  • jó kommunikációs készség telefonon és e-mailen egyaránt.
  • pontos, önálló, gyors munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány megléte előny, de nem feltétel

Előnyök

  • Azonnali kezdés
  • Pályázatírás, projektmenedzsment területén szerzett szakmai gyakorlat

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • OKJ

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Gyakornok

Önéletrajz elküldése kötelező!