Irodai asszisztens álláslehetőség Komáromban
KOMTRAVEL Kft.
Komárom, Országosan
2020. 10. 22.
Cégünk, mely 100%-ban magyar tulajdonban van, 25 éve foglalkozik személyszállítással. A cég növekedésével párhuzamban, az irodai munkák ellátására keresünk irodai asszisztens munkatársat.
Az irodai asszisztensnek, a cégvezetővel és a kollégákkal szorosan együttműködve, a cégben mindennapos feladatokat kell ellátnia. A cégvezető tehermentesítése, a céggel kapcsolatos feladatok átvétele.
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.
Feladatok
- A cégvezető támogatása: számlázással, statisztikákkal, szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása:
- számlázás, számlázó program kezelése
- a könyvelő, bérszámfejtő munkájának segítése, könyvelési, bérszámfejtési anyagok előkészítése
- szerződések előkészítése, rögzítése, nyilvántartása
- Árajánlat készítése, dokumentálása
- Postai feladatok ellátása
- Telefonon és e-mailben történő ügyintézés, kapcsolattartás
- Belső dokumentumok rendszerezése, karbantartása (lefűzés stb.)
Elvárások
- Min. 2-3 éves tapasztalattal rendelkező munkatársat keresünk
- Olyan munkatársat keresünk, aki precizitásával és talpraesettségével segíti a cég működését, önállóan és csapatban is képes dolgozni.
- MS Office (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete
- Angol nyelvtudás: alap-, vagy középfok
- Önálló munkavégzésre képes
Előnyök
- Megbízhatóság, pontosság, precízitás
- Jó kommunikációs képességgel rendelkezel
- Könnyen kezeled a változásokat
- Jó problémamegoldó képességed van
- Jellemző rád a határozottság, önállóság
- Jó szervezői készséged van, amit szeretnél kamatoztatni
- Kreatív embernek tartod magad
- Jó csapatjátékosnak érzed magad
Amit kínálunk
- Változatos, felelősségteljes feladatok
- Hosszú távú munkalehetőség
- Stabil munkáltatói háttér
Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?
Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.
Bejelentkezés