Pécsett adminisztrációs/értékesítői munkalehetőség

Krivanek Bt.
Pécs
2020. 02. 21.


Ha szeretnél egy munkát, illetve egy hivatást, amit mellékállásban nappali tagozatos hallgatói jogviszony vagy meglévő 8 órás főállás mellett tudsz végezni jó helyen keresgélsz... 

Professzionális német cég bajai iroda nyitás miatt keres másodállásban 18-40 év közötti céltudatos fiatalokat.

Rólunk pár szóban:

Cégünk ügyfelei pénzügyi helyzetét elemzi, illetve egész életre szóló pénzügyi tervezést készít. Fő célunk, hogy ügyfeleink anyagi helyzetét jobbá és átláthatóbbá tegyük. Amennyiben nincs pénzügyi előképzettséged, nem kell megijedni (ez nekünk néha előny) minden képzést mi vállalunk, illetve biztosítunk. Amit mi kérünk Tőled/Öntől:

Elvárások:

  •  Minimum érettségi
  •  Főiskolai, egyetemi végzettség előny, de nem elvárás
  •  Jó kommunikációs készség
  •  Üzleti megjelenés
  •  Precíz és pontos munkavégzés

Amit kínálunk:

  •  Magas jövedelem
  •  Továbbképzések
  •  Karrier / Előrelépési lehetőségek
  •  Csapatépítő tréningek
  •  Szabad időbeosztás
  •  Exkluzív utazások

Egyéb információ: 

  • Munkába állás időpontja: azonnal
  • Munkavégzés helye: Pécs, Baranya megye


Remélem felkeltettem az érdeklődésed, viszont kérlek, figyelmesen olvasd el a feltételeket, és csak akkor jelentkezz, ha komolyan szeretnél dolgozni, valamint megfelelsz a fenti kritériumoknak! Szívesen adok Neked is egy esélyt, de feleslegesen ne raboljuk egymás idejét! 

Ha még ezek után is szimpatikusnak tűnik az álláslehetőség, akkor várom jelentkezésed!

Jelentkezés módja és egyéb információ: 

  • Feldolgozás után mindenkit telefonon kiértesítünk, ezért kérlek, hogy fényképes, telefonszámmal ellátott önéletrajzodat küldd el a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra
  • Időszakos munka
  • Diákmunka

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Munkarend

  • Általános

Önéletrajz elküldése kötelező!


Hasonló hirdetések