Adminisztrációs feladatok elvégzésére kolléganőt keresünk (részmunkaidő) Hatvanban

Eweclo Kft.
Hatvan
2019. 06. 20.


Adminisztrátor pozícióba felvételt hirdetünk, részmunkaidőben.

Munkatapasztalatot nem igénylő, könnyen megtanulható feladatok.

Munkavégzés helye Hatvan vagy igény szerint otthon is végezhető a nagy része, előre megbeszéltek szerint.

Feladatok

  • Cégügyek intézése, adatrögzítés, kapcsolattartás partnerekkel, kintlévő kollégákkal.

Elvárások

  • Jó kommunikációs készség, rugalmas, készséges hozzáállás, megbízhatóság

Előnyök

  • Könnyen megtanulható munkafolyamatok
  • Kidolgozott, profi rendszer segíti a munkát
  • Rugalmas munkaidő
  • A munkafolyamatok nagy része igény szerint otthonról is elvégezhető
  • Céges eszközök (laptop, külön telefon) bíztosított

Amit kínálunk

  • Családias, kellemes környezet
  • Tiszta, myugodt munkakörülmények
  • Bejelentett munkaviszony
  • Határozatlan munkaszerződés
  • Céges eszközök a munkavégzéshez

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott