Szervezeti kultúra és CSR?

Amikor belépünk bármilyen intézménybe, vagy csak kívülről látjuk az épületét, megtekintjük a honlapját, beszélünk telefonon az ügyfélszolgálatos munkatársukkal, meglátjuk a cég logóját, akkor máris valamilyen kép alakul ki bennünk. Lesz egyfajta első benyomásunk a szervezetről, ami természetesen nagyban befolyásolja azt,...

Megosztás
0 hozzászólás

6mondat, amiből egyből levágják a határozatlanságunkat

Ebben a bejegyzésben 6 olyan gyakran előforduló mondatot írunk le nektek, amit nem csak az álláskeresés, de a munkavégzés során is célszerű elkerülni. Oké, hogy csak illedelmesek szeretnénk lenni, de az esetek nagy részében a határozott emberek lesznek az eredményesebbek. Ezért...

Megosztás
0 hozzászólás

6 indok, amivel a vezetők magyarázzák a bújkálásukat

Tovább folytatjuk könyörtelen lejárató kampányunkat a béna főnökök ellen. Persze ezt csak puszta építő szándékkal tesszük. És egy kicsit el is túlozzuk. És lehet, hogy viccelünk is egy kicsit… A kommentcsatákat megelőzendő, szeretnénk tisztázni, hogy nem általánosítani szeretnénk, és nem...

Megosztás
0 hozzászólás

A rossz főnök 10 tulajdonsága (1. rész)

Nemrég a jó főnök kiváló tulajdonságairól írtunk. Most nézzük meg az ellenkezőjét! Ebben és a következő bejegyzésben 10-10 olyan dolgot sorolunk, amit mindenki utál a főnökében. Akinek nem inge… 🙂 Nem kommunikálnak: Univerzálisan ez az egyik legrosszabb dolog, amit egy...

Megosztás
0 hozzászólás

A munkáltató megbízhatósága

Ez a bejegyzés a diplomadolgozatomból került átemelésre. A munkáltató megbízhatóságáról szól ez a rész. “A kutatás utolsó, ám egyben egyik legfontosabb kérdése az volt, hogy mitől tartanak a kutatásban résztvevők egy munkáltatót megbízhatónak? A leggyakrabban megjelenő válaszok a szabályosságra vonatkoztak....

Megosztás
0 hozzászólás

5 mondat, amit mindenki szeret hallani a kollégáitól

Hányszor éreztük már úgy, hogy jól esne, ha megdicsérnének a kollégák valamiért, vagy eszükbe jutna a születésnapunk, vagy egyszerűen csak megkérdezik, hogy hogy érezzük magunkat? Ezek a dolgok fontosak a munkahelyi kapcsolatok kialakítása során. Szép munka!: Befejeztünk egy javaslatot vagy...

Megosztás
0 hozzászólás

7 hiba a meetingekkel kapcsolatban

1.       Még a meetingekről is meetinget tartunk: Sok cégnél már annyira trendi a meetingek megtartása, hogy már minden apró dologról szervezni kell egyet. Arról is, hogy mi lesz a másik meetingen. Nagyon könnyű így a saját magunk és mások idejét...

Megosztás
0 hozzászólás

7 dolog, amit mindenképp ellenőrizzünk újra a motivációs levelünkben

Megvan a tökéletes önéletrajz? Nagyszerű! Kérnek motivációs levelet is? Nem gond, megírjuk! De erre a hét dologra mindenképp vessünk még egy pillantást, mielőtt elküldenénk! Az illetékes menedzser neve: Először is bizonyosodjunk meg róla, hogy biztosan a megfelelő embernek címeztük-e a...

Megosztás
0 hozzászólás

A jó főnök 8 ismérve

Összegyűjtöttünk nektek 8 olyan tulajdonságot, ami egy vezetőt kiválóvá tehet szerintünk! Nektek mi a véleményetek? Mitől lesz valaki jó főnök? Írjátok meg nekünk kommentben!   1.       Többet hallgatnak, mint beszélnek: A jó vezető hamar rájön, hogy az embereknek nem véletlenül...

Megosztás
0 hozzászólás

Kutya a munkahelyen?

Nagyon megosztó a téma, mindkét táborba sokan tartoznak. Valahol engedik, valahol nem, de leginkább nem. Van, aki szereti a kutyákat, és van aki nem. Kevés a kutyabarát munkahely, de ez egy olyan kérdéskör, amire nagyon nehéz megfelelően alkalmazható módszertant kitalálni,...

Megosztás
0 hozzászólás