Kategória: Munkahelyi stressz

Mivel zárjunk le egy botrányos munkanapot

Nincs jobb kifejezés, BOTRÁNYOS munkanapunk volt. Munkába menet magunkra öntöttük a kávét, el is késtünk, a főnökünk lefikázza minden egyes dolgunkat, amin keményen dolgozunk, aztán jön még két rossz hír a nap végére… Elegünk van. Alig várjuk, hogy hazamehessünk. Meg...

Megosztás
0 hozzászólás

Mi a titka az egészséges munka és magánélet egyensúlynak? (2. rész)

Az esetek nagyon nagy részében ennek az egyensúlynak a hiánya okozza azt, hogy elmegyünk egy munkahelyről. Azonban ne gondoljuk, hogy ez csak a munkáltató hibája lehet. Itt van a következő 5 tipp, ami segít törekedni a megfelelő egyensúly eléréséhez. Alakíts ki...

Megosztás
0 hozzászólás

Mi a titka az egészséges munka és magánélet egyensúlynak? (1. rész)

Az esetek nagyon nagy részében ennek az egyensúlynak a hiánya okozza azt, hogy elmegyünk egy munkahelyről. Azonban ne gondoljuk, hogy ez csak a munkáltató hibája lehet. Itt van 5 tipp, ami segít törekedni a megfelelő egyensúly eléréséhez. A nap elején és...

Megosztás
0 hozzászólás

Rajtunk kívülálló tényezők, amik befolyásolják a munkateljesítményünket.

Van egy csomó dolog, amiről nem is feltétlenül gondolnánk, hogy milyen szinten tudja befolyásolni a munkateljesítményünket. Olyan környezeti dolgok, amikre nem (vagy csak kicsit) van ráhatásunk, illetve eszünkbe sem jut, hogy fontosak lehetnek. A világítás. A mesterséges fény, különösen, ha...

Megosztás
0 hozzászólás

Hagyjátok el időben a munkahelyet (ne úgy, mint én ma :) !

Történt már veletek olyan, hogy például megbeszéltetek meló után egy randit egy lánnyal/fiúval, aztán nem jött össze? Mert 5-ig tart a munkaidő, ti 5-kor ki is nyomtátok a monitort, vagy le is tettétek a szerszámot, de odajött a főnök vagy...

Megosztás
0 hozzászólás

4 ok, ami miatt felgyűlnek a munkafeladataink

Sajnos be kell vallanunk, hogy szinte bármilyen munkával foglalkozunk, nagyon gyakran találkozunk azzal, hogy “tüzet kell oltani”, meg hogy “ég a ház”. Tudom, nagyon sok a munka, és mindenki leterhelt, de azt is érdemes mérlegelni, hogy mikor vannak rosszul leosztva...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan védekezzünk a túlterhelés ellen?

Bizony néha előfordul a vezetőkkel, hogy kicsit irreálisak az elvárásaik. Nyilván nekik is sok minden van a tányérjukon, de azért tudniuk kell a határt. Ha mégis bekövetkezne a “baj” itt van négy példa arra, hogy mit mondjunk és mit ne...

Megosztás
0 hozzászólás

15 rossz munkahelyi szokás, amit elhagyhatsz év elején

Az új év mindig a fogadalmakról szól. Persze nagy kitartás kell, hogy ezeket be is tartsuk. Tudom, nem mindenki bűnös ezekben, de szerintem jó kis lista azokról a rossz szokásokról, amiket igazán el lehet ám hagyni 🙂 Munkahelyi szünetek és...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit tegyünk, ha nem illünk a munkahelyi kultúrába?

Ott vagy már hetek vagy akár hónapok óta az új munkahelyeden? Minden klappol, komfortos vagy a feladatokkal,már nem rémülsz meg, ha jön egy új, és meg kell csinálni? Mégis van valami ami nem az igazi… Úgy érzed, hogy hiába jó...

Megosztás
0 hozzászólás

Boldog munkavállaló = produktív munkavállaló?

Mikor vagyunk a legmotiváltabbak a munkánk során? Ha egy hosszú nyaralásból értünk vissza? Egy fantasztikus vasárnap utáni hétfőn? Vagy épp pénteken, amikor tudjuk, hogy jön a jól megérdemelt pihenés? Akkor, ha nagyon meg lettünk dicsérve, vagy volt egy nagyon jó...

Megosztás
0 hozzászólás