Category Archives: Munkahelyi kapcsolatok

Ezektől a dolgoktól még a legprofibbak is félnek

Szerző: | 2017-12-11

Butaságot mondunk: Biztos előfordult már velünk, hogy hülyeséget mondunk. Ez mindenkiben benne van, így néha hajlamosak vagyunk nem is hozzászólni egy témához, pusztán ettől tartva. Nem akarjuk, hogy butának, hozzá nem értőnek vagy furának tartsanak minket. Senki sem tökéletes, néha mindenkinek kicsúszik olyan a száján, aminek nem kellett volna. (Jó) ötleteink száma egyenlő a nullával: Nem sok félelmetesebb… Bővebben »

9 tipp a professzionális e-mailezéshez.

Szerző: | 2017-12-05

Mindenképp kezdjünk egy stabil “tárgy” mezővel. Biztos, hogy száz meg száz e-mailt kell olvasnia az embernek, akinek küldjük. Csak egy esélyünk van arra, hogy felkeltsük az érdeklődésüket, úgyhogy mindenképp ütősre kell tervezni. Vigyázzunk a szóhasználatra, és a különböző karakterekre. Írásban nem minden úgy jön át, mint ahogy mi azt elképzeljük. Pl. a sürgetésre utaló, vagy többféleképpen értelmezhető elemek… Bővebben »

Kihez forduljunk,ha a cégen belül szeretnék más munkát végezni?

Szerző: | 2017-12-04

Biztosan többekkel előfordult már, hogy magát a cége nagyon szeretik, ahol dolgoznak, de esetleg a munkakörükkel nem annyira elégedettek. Emiatt akár szívesen átmennének egy másik osztályra, és kipróbálnák magukat egy új pozícióban. Ez kényes téma is tud lenni, és nagyon nem mindegy, hogy hogyan állunk neki az egésznek. Természetesen a legnagyobb macera ilyenkor a jelenlegi vezetőnk lesz. Egy… Bővebben »

Rakjunk be egy napra out-of-office-t?

Szerző: | 2017-11-21

Még ha nagyon szeretjük is a munkánkat, akkor is csodás érzés néha beállítani egy out-of-office üzenetet. Főleg, ha tényleg nyaralásról vagy vakációról van szó. Jöhet a jól megérdemelt pihenés. De mi van, ha csak egy napra megyünk? Ilyenkor is érdemes beállítani az automatikus üzenetet a kollégáknak és az ügyfeleknek? Végül is csak egy napról van szó, nem…? Ez… Bővebben »

34 szó, amitől ordít az önéletrajzunkból, hogy vezetőnek születtünk.

Szerző: | 2017-11-16

Ezt bárki leírhatja csak úgy. De hát messziről jött ember bármit mondhat. Ezért sokkal jobb ha olyan szavakkal indikáljuk ezt, amik nem annyira direktek. Lássunk felsorolás szerűen néhány példát Úttörő jellem: Lándzsahegy (Spearhead) Úttörő Hevít, gyújt Átalakít Újjáéleszt Modernizál Optimalizál Megfelelő pénzgazdálkodásra utaló kifejezések: Beoszt Spórol Megtakarít Növekedést előirányoz Beruház Csökkent Megegyez Kiszmítható Megfelelő people managementre utaló szavak… Bővebben »

Versengés a sztahanovokkal?

Szerző: | 2017-10-17

Ugye ismerős az a helyzet, amikor valaki olyannal dolgozunk együtt, aki mindig azzal akar kitüntetődni, hogy minél többet dolgozik, milyen sokáig szokott bent maradni, mennyire sok dolga van… Amikor a szakmai mazochizmus összetévesztődik az elkötelezettséggel, és ezt még a főnök sem veszi észre, akkor még rosszabb a helyzet. Így mindig ők lesznek az elsők, a munka hősei, az… Bővebben »

Hogyan tegyünkjó benyomást a főnökünkre?

Szerző: | 2017-10-16

Erről a kérdésről általában mindenkinek az jut eszébe, hogy “be kell nyalni…” Ez sajnos néha működik is, de mi most ennél civilizáltabb tippeket szeretnénk adni annak érdekében, hogy kiváló kapcsolatot tudjunk kialakítani a főnökünkkel. Pillantsunk a naptárára. Ha van hozzáférésünk a naptárához, akkor bármikor meg tudjuk nézni, hogy éppen mikor szabad, vagy nem szabad. Lehet, hogy nem is… Bővebben »

Hogyan tegyük hatékonyabbá a munkahelyi e-mail-ezést? (2. rész)

Szerző: | 2017-10-13

A sikeres munkavégzéshez elengedhetetlen a hatékony munkahelyi kommunikáció. Ennek egyik alapvető pillére az elektronikus levelezés. Gyakran azonban ez is nehézkes, ezért most egy két részes bejegyzésben mutatunk nektek 30 tippet, hogy hogyan csinálhatjátok még jobban! 16. Mindig tudjuk, hogy hogyan kereshetjük vissza később az e-maileket. A tárgyban vagy legalább az üzenet szövegében legyenek olyan kulcsszavak, amik alapján akár… Bővebben »

Hogyan tegyük hatékonyabbá a munkahelyi e-mail-ezést? (1. rész)

Szerző: | 2017-10-12

A sikeres munkavégzéshez elengedhetetlen a hatékony munkahelyi kommunikáció. Ennek egyik alapvető pillére az elektronikus levelezés. Gyakran azonban ez is nehézkes, ezért most egy két részes bejegyzésben mutatunk nektek 30 tippet, hogy hogyan csinálhatjátok még jobban! Iratkozzunk le a sok fölösleges hírlevélről, amikre azt hittük, hogy majd érdekesek lesznek és elolvassuk, de a valóságban annyira nem. Higgyük el, nagyon… Bővebben »

A legjobb kérdés az első héten az új munkahelyen

Szerző: | 2017-10-03

Az első hetek mindig megterhelők egy új munkahelyen. Gyorsan pörögnek a dolgok, és gyakran találkozunk olyan dolgokkal, feladatokkal, amivel eddig még nem. De hát ezért váltottunk, hogy újat tanuljunk, és fejlődjünk, nem? Nézzük a naptárban a sok meetinget és megbeszélést, és csak annyi a célunk, hogy túléljük őket. Persze senki nem várja el, hogy egy hónap alatt minden… Bővebben »