Kategória: karrier

A Customer Service szakmák előnyei

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Tipikus hibák, amiket gyakran elkövetünk, ha előléptetnek minket

Ideje pezsgőt durrantani! Meglett végre az az előléptetés, jobb pozíció, jobb bér, magasabb presztízs, kinek mi az indok a dolog mögött. Először is: Gratulálunk! Biztosak vagyunk, hogy keményen megdolgoztál érte. A baj csak az, hogy az előléptetés gyakran jár más...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan támogatja a Booking.com a munkavállalóinak költözését?

Költözni valahova egy munkahelyváltás miatt egyszerre izgalmas és rémisztő is lehet. Lesznek-e vajon új barátaink? Akklimatizálódni tudunk-e az új kultúrához? Be tudunk-e illeszkedni egy teljesen más irodai/üzemi környezetbe majd? Ezek, és az ezekhez hasonló kérdések teszik kalanddá a relokációt. Ha...

Megosztás
0 hozzászólás

Belülről betöltött pozíciók

Biztosan többekkel előfordult már, hogy magát a cége nagyon szeretik, ahol dolgoznak, de esetleg a munkakörükkel nem annyira elégedettek. Emiatt akár szívesen átmennének egy másik osztályra, és kipróbálnák magukat egy új pozícióban. Ez kényes téma is tud lenni, és nagyon...

Megosztás
0 hozzászólás

5 jele annak, hogy többet fejlődtünk szakmailag, mint gondolnánk!

Több pozitív visszajelzést kapunk, mint építő jellegű kritikát. Ez olyan alap dolognak tűnik, ám hajlamosak vagyunk a napi pörgésben ezekről megfeledkezni. Az elején persze sokszor mondták (nem rosszindulatból), hogy ezt meg azt így meg úgy csináljuk, de most már ugyanezeken...

Megosztás
0 hozzászólás

Horizontális váltás cégen belül

Biztosan többekkel előfordult már, hogy magát a cége nagyon szeretik, ahol dolgoznak, de esetleg a munkakörükkel nem annyira elégedettek. Emiatt akár szívesen átmennének egy másik osztályra, és kipróbálnák magukat egy új pozícióban. Ez kényes téma is tud lenni, és nagyon...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit tudnak a vezetők elrontani már azelőtt, hogy az új kolléga belépne?

Nem készítik fel megfelelően a csapatot az új kolléga érkezésére. Senki nem szereti a kellemetlen meglepetéseket. És azt sem, hogyha ráerőszakolják egy másik embert személyét. A jelenlegi csapat vezetőként ugyanakkora prioritás, mint az új kolléga személye. Éppen emiatt foglalkozni kell...

Megosztás
0 hozzászólás

4 tipp, hogy hogyan motiváljuk a beosztottakat, amikor nem tudunk bért emelni, vagy előléptetni valakit.

Vezetőként az egyik legnehezebb dolog motiváltan tartani a kollégákat. Persze vannak olyan eszközök, mint a fizetésemelés, vagy az előléptetés. De van amikor ezek nem működnek, nyilván van költségkeret, vagy a csapat összetétele miatt nem lehet előléptetéssel élni. Na de mit...

Megosztás
0 hozzászólás

3 dolog, ami miatt “az a munka” nem volt időpazarlás!

Vannak a karrierünkben mellékvágányok, kénszerű helyzetek, átmeneti megoldások, félresikerült kísérletezések, stb. Vagy bejön, vagy nem. Vagy megbánjuk, vagy nem. De az alábbi három állítás segít abban, hogy miért ne érezzük elpazaroltnak egyetlen korábbi munkánkat sem. Így tanuljuk meg, hogy mi...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit tehet(ne) a munkáltató a kismamák megtartásáért?

Mindig sarkalatos pontja egy nő életében a gyermekvállalás. Nem csak egészségügyi/családi szempontból, de a karrier/munkavállalás kérdéskörében is. De a munkáltató sincs egyébként egyszerű helyzetben ilyenkor. Mit tehetnek a vezetők annak érdekében, hogy egy ilyen helyzetből a legtöbbet hozzák ki? Egyeztessenek...

Megosztás
0 hozzászólás