Kategória: karrier

Fontos, hogy alaposan átgondoljuk a karrierdöntéseket. De nem szabad mindent túlaggódni!

Egész előző évben arra vártunk, hogy majd a következő év jobb lesz. Aztán realizáljuk, hogy semmi nem változott. Vannak ötleteink, hogy mit szeretnénk, meg hogyan tovább, de mindig visszatart valami. Jobb a biztos hely, vagy mindig megtalálunk valami ellenérvet. Emiatt...

Megosztás
0 hozzászólás

Karrierfejlesztési tippek, amik mindig jól jöhetnek

Úgy gondolom, hogy akik sikeresek a szakmai karrierjüket tekintve, azok mindg megfelelnek ezeknek a pontoknak, vagy legalábbis jónéhánynak közülük. Érdemes ezt a kilenc dolgot mindig észben tartanotok, és akkor könnyebben fognak jönni a sikerek, és az előrébb jutás 🙂 Építsd fel az...

Megosztás
0 hozzászólás

Az előléptetéssel járó nehézgések és problémák, és hogyan kezeljük őket!

Ideje pezsgőt durrantani! Meglett végre az az előléptetés, jobb pozíció, jobb bér, magasabb presztízs, kinek mi az indok a dolog mögött. Először is: Gratulálunk! Biztosak vagyunk, hogy keményen megdolgoztál érte. A baj csak az, hogy az előléptetés gyakran jár más...

Megosztás
0 hozzászólás

Mik az elképzeléseid a következő 1-3-5 évre?

Ez egy bonyolult és trükkös kérdés, mert valamikor az őszinte válasz az, hogy nem itt és nem ebben a munkakörben, vagy az, hogy az interjúztató pozíciójában, vagy az, hogy egy sokkal jobb munkahelyen sokkal több fizetésért. De ezeket nyilván nem...

Megosztás
0 hozzászólás

Junior Manager kihívások

Mi a legnagyobb dilemmája azoknak, akik életükben először kerülnek vezetői pozícióba? Hát valószínűleg nagyon sok minden jár az agyukban, de még talán az egyik leggyakoribb kérdés mégis az, hogy mitől fognak tisztelni a beosztottak minket? Mivel tudják, hogy még nincs...

Megosztás
0 hozzászólás

Networking a munkahelyen és az ügyfelek körében

Már számtalanszor írtunk a hálózatépítés fontosságáról. Azonban a munkahelyen ezt néha óvatosan kell kezelni, nehogy “fészkelődésnek” vagy “helyezkedésnek értékeljék. Adunk öt tippet most arra, hogyan oldjuk meg az ismerkedést kellemetlenségek nélkül 🙂 Jelentkezzünk önként speicális projektekre. Ez bármi lehet, a...

Megosztás
0 hozzászólás

Széleskörű rálátás, vagy fókuszált tudás?

Mindig nagy kérdés, hogy generalistának vagy specialistának lenni-e a jobb? Igazából egyik sem jobb vagy rosszabb mint a másik, ember és helyzetfüggő. Ahhoz, hogy ezt el tudjuk dönteni, nem csak kiváló önismeretre van szükségünk, de a szakmánkra jellemző aktuális piaci...

Megosztás
0 hozzászólás

A Customer Service szakmák előnyei

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Tipikus hibák, amiket gyakran elkövetünk, ha előléptetnek minket

Ideje pezsgőt durrantani! Meglett végre az az előléptetés, jobb pozíció, jobb bér, magasabb presztízs, kinek mi az indok a dolog mögött. Először is: Gratulálunk! Biztosak vagyunk, hogy keményen megdolgoztál érte. A baj csak az, hogy az előléptetés gyakran jár más...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan támogatja a Booking.com a munkavállalóinak költözését?

Költözni valahova egy munkahelyváltás miatt egyszerre izgalmas és rémisztő is lehet. Lesznek-e vajon új barátaink? Akklimatizálódni tudunk-e az új kultúrához? Be tudunk-e illeszkedni egy teljesen más irodai/üzemi környezetbe majd? Ezek, és az ezekhez hasonló kérdések teszik kalanddá a relokációt. Ha...

Megosztás
0 hozzászólás