Kategória: karrier

Junior Manager kihívások

Mi a legnagyobb dilemmája azoknak, akik életükben először kerülnek vezetői pozícióba? Hát valószínűleg nagyon sok minden jár az agyukban, de még talán az egyik leggyakoribb kérdés mégis az, hogy mitől fognak tisztelni a beosztottak minket? Mivel tudják, hogy még nincs...

Megosztás
0 hozzászólás

Networking a munkahelyen és az ügyfelek körében

Már számtalanszor írtunk a hálózatépítés fontosságáról. Azonban a munkahelyen ezt néha óvatosan kell kezelni, nehogy “fészkelődésnek” vagy “helyezkedésnek értékeljék. Adunk öt tippet most arra, hogyan oldjuk meg az ismerkedést kellemetlenségek nélkül 🙂 Jelentkezzünk önként speicális projektekre. Ez bármi lehet, a...

Megosztás
0 hozzászólás

Szélekörű rálátás, vagy fókuszált tudás?

Mindig nagy kérdés, hogy generalistának vagy specialistának lenni-e a jobb? Igazából egyik sem jobb vagy rosszabb mint a másik, ember és helyzetfüggő. Ahhoz, hogy ezt el tudjuk dönteni, nem csak kiváló önismeretre van szükségünk, de a szakmánkra jellemző aktuális piaci...

Megosztás
0 hozzászólás

A Customer Service szakmák előnyei

Fejlődni fog az érzelmi intelligenciánk. Természetesen minden munkával fejlődnek bizonyos skillek. Az ügyfélszolgálati munka során nyilván vannak kellemetlen helyzetek, amikor egész nap a telefonon lógunk, de szerintem bőven ellensúlyozza az a sok tapasztalat, amit eközben magunkra szedünk. Mivel nap mint...

Megosztás
0 hozzászólás

Tipikus hibák, amiket gyakran elkövetünk, ha előléptetnek minket

Ideje pezsgőt durrantani! Meglett végre az az előléptetés, jobb pozíció, jobb bér, magasabb presztízs, kinek mi az indok a dolog mögött. Először is: Gratulálunk! Biztosak vagyunk, hogy keményen megdolgoztál érte. A baj csak az, hogy az előléptetés gyakran jár más...

Megosztás
0 hozzászólás

Hogyan támogatja a Booking.com a munkavállalóinak költözését?

Költözni valahova egy munkahelyváltás miatt egyszerre izgalmas és rémisztő is lehet. Lesznek-e vajon új barátaink? Akklimatizálódni tudunk-e az új kultúrához? Be tudunk-e illeszkedni egy teljesen más irodai/üzemi környezetbe majd? Ezek, és az ezekhez hasonló kérdések teszik kalanddá a relokációt. Ha...

Megosztás
0 hozzászólás

Belülről betöltött pozíciók

Biztosan többekkel előfordult már, hogy magát a cége nagyon szeretik, ahol dolgoznak, de esetleg a munkakörükkel nem annyira elégedettek. Emiatt akár szívesen átmennének egy másik osztályra, és kipróbálnák magukat egy új pozícióban. Ez kényes téma is tud lenni, és nagyon...

Megosztás
0 hozzászólás

5 jele annak, hogy többet fejlődtünk szakmailag, mint gondolnánk!

Több pozitív visszajelzést kapunk, mint építő jellegű kritikát. Ez olyan alap dolognak tűnik, ám hajlamosak vagyunk a napi pörgésben ezekről megfeledkezni. Az elején persze sokszor mondták (nem rosszindulatból), hogy ezt meg azt így meg úgy csináljuk, de most már ugyanezeken...

Megosztás
0 hozzászólás

Horizontális váltás cégen belül

Biztosan többekkel előfordult már, hogy magát a cége nagyon szeretik, ahol dolgoznak, de esetleg a munkakörükkel nem annyira elégedettek. Emiatt akár szívesen átmennének egy másik osztályra, és kipróbálnák magukat egy új pozícióban. Ez kényes téma is tud lenni, és nagyon...

Megosztás
0 hozzászólás

Mit tudnak a vezetők elrontani már azelőtt, hogy az új kolléga belépne?

Nem készítik fel megfelelően a csapatot az új kolléga érkezésére. Senki nem szereti a kellemetlen meglepetéseket. És azt sem, hogyha ráerőszakolják egy másik embert személyét. A jelenlegi csapat vezetőként ugyanakkora prioritás, mint az új kolléga személye. Éppen emiatt foglalkozni kell...

Megosztás
0 hozzászólás